czwartek, 15 marca 2018

uczę się by traktować ludzi z wzajemnością

(...) "Kiedy jakaś osoba zaczyna Cię źle traktować, naucz się po prostu iść dalej...
Do czegoś i kogoś znacznie lepszego. Nie marnuj swojej energii, próbując wymusić coś, co nigdy się nie zdarzy. Ponieważ prawdą jest, że na każdą osobę, która Cię nie docenia, przypada jeszcze więcej ludzi, którzy tylko czekają, by Cię pokochać, tylko lepiej."

Reyna Biddy


* Ja ciągle się uczę by znajdować czas dla tych, którzy mają go dla mnie i być dla tych, którzy są dla mnie. Nie odwrotnie.
Uczę się, by nie wychylać się przed szereg i traktować ludzi z wzajemnością. To prawda, że są wtedy mocno zdziwieni, lecz to jedyna droga by mniej się przejmować a im pokazać swoje własne zachowanie.
Bo jeśli dajesz, nie otrzymując w zamian tego samego, rośnie w Tobie niepotrzebna frustracja. A ja już nie chce niczego co niepotrzebne. Interesują mnie tylko szczere intencje i prawdziwe uczucia.